10.24.2013

Táskafül merre jársz?

Ez a szörös négylábú nagyon rossz szokást vett fel - amin a szagomat érzi ellopja. Tegnap a mintaanyagot - amin próbáltam a varrógépet - találtam a másik szobában. Tuti, hogy nem én tettem oda. Most varrnék egy táskát és eltünt a megvarrt fülekböl az egyik. Oké, oké mondhatnátok varrjak másikat. Anyag van, tehát nem is rossz ötlet. Csak hogy már nagy nehezen kifordítottam a szinére - egy fakanál segítségével. Nincs az a pénz, amiért én visszafordítanám, h még egyszer leszabjam. Hosszas keresgélés után megtaláltam, a hálóban az ágy alatt. Most pedig a varrógép kezdett el hurkolni... Tekergettem egy kicsit, de nem lett jobb a helyzet. Sötét is lett. Pedig csuda klassz úgy szöszögni, hogy besüt a nap a szobába és nem kell villany. Tartom magam abbéli elhatározásomhoz, hogy ami bosszant azt ott hagyom érlelödni egy darabig. Talán holnap újra megpróbálom. Itt egy kép arról, hogy a kisasszony igenis használja az új oduját. Egészen konkrétan ájultan alszik vagy valami újabb zsiványságról álmodik.

5 megjegyzés:

  1. :-)) Érdeklődve olvasom a blogodat mindig. Remélem, hogy nem haragszol, ha írok is néha.

    VálaszTörlés
  2. Örülök Neked kedves Jolimama, mert igy legalább már ketten olvassuk s szöszögéseimet. :-))

    VálaszTörlés
  3. Keresgélem Pipőkém a kendőcskédet, de lehet, hgy figyelmetlen vagyok, mert nem találom........

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kepesfelem felett a "kreativ énem" -re kattintva åtléphetsz oda.

      Törlés