10.12.2013

Nehéz kezdet

Ez viszonlagos, hiszen Luca egy hét után jobban ismerte a lakás minden zugát, mint mi. Szerintem ez a mai napig igaz. Elöször a nagy szekrény volt a kedvenc búvó helye, majd az éjjeli szekrényke polca aztán, a kanapé és a komód közötti sarok... a csuda tudja még merre bújkált. A párom szerint kell a macskának egy "normális" hely. Ez szerintem nincs igy, ahol megtelepszik egy szunyára, az bizony számára normális. Vettünk is neki bújokás, körömszaggatós és magaslati lessel rendelkezö valódi macskabútort. Na ja! Mi ember szemmel vettük, h szerintünk ez jó. A lakásban ide-oda pakolásztam, de sehol sem akarta igazán birtokba venni a kisasszony. A kényelmetlen ablakpárkányon üldögélt inkább, ahol a csuszósin miatt, még a fél feneke is lelógott. Igaz eme fajta ülöalkalmatosságból 3 is a kedvence volt. Mig aztán a párom összetákolt egy minden oldalán bebújható kuckót. Ez sem nyerte el kényes-fényes-önagyságának a tetszését. Fogtam bevittem a hálószobába az ablak alá, rátettem a macskabútort és láss csodát! Azóta ezen trónol. Az sem utolsó szempont, hogy alvás közben is félszemmel tudja tartani a kollegák udvaron átvonuló egyedeit :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése