5.04.2013

Blogkövető ha lennél

Mióta g+ van, nincs egyszerű dolga a mezei olvasónak, ha nyilvánossá akarja tenni a blogkövetését. Nem értettem miért nincsenek mosolygó arcok ott, a cimke alatt. Próbaképpen végig zongoráztam a másik blogommal kapcsolatban. Először is azt akarja, hogy töltsd ki a kérdőívét, majd ajánld barátaidnak (tutkó kapcsolódó címgyűjtés), add meg az érdeklődési köröd (legyen milyen spam-mel elárasszanak)
Egy szó mint száz, ott egye meg az egér, ahol van. Kiveszem, mert teljesen felesleges és ez nem paranoia, hanem simán ésszerűség. Annyira nyilván akarnak tartani, és beszabályozni, hogy azon nyomban én már egyáltalán nem is akarom. :))

2 megjegyzés:

  1. Lehet, nekem azért nem engedett követni, mert nem használom a Googl+-t. Éppen azért, mert mé nyilvánosabbá teszi az ember dolgait.

    VálaszTörlés
  2. Jól teszed, ha kihagyod. :) A következő lépés az lesz, hogy chipet ültess a homlokodra - (Először a hátsó fertályra gondoltam, de azt inkább csak a nárcisztikus emberkék mutogatják nyilvánosan)az egyértelműbb azonosíthatóság érdekében. grrr!

    VálaszTörlés