12.16.2014

Herkules elment

Szerdán este még vidáman nyafizott az ablak alatt, ahogy szokott. Csütörtökön reggel a párom mikor dolgozni ment, már nem találkozott vele. Csak Gombocka (Tejfölbelépett volt a becsületes neve) ment utána a reggeli osztáshoz. Mikor én indultam el itthonról, akkor már itt feküdt a hintaágyon. Igaz nem szaladt elém, ahogy szokott. Megsimiztem tökfejét, dorombolt kicsit, de feküdt tovább. Mikor hazajöttem, már nem volt sehol. Gombocka vidáman felfalta egyedül a bördarabokat. Furcsa volt de nem láttam többé Herkulest. Hivogattam, de nem jött elő sehonnan. Pénteken reggel kivittem a szemetet. Hivogattam ismét, de csak Gombocka cselgáncsozott a lábaimmal. Délután mikor párom hazajött, Ő találta meg, akkor már kihülve a kapunál a kertben. Elment. Egy életerős, vidám kandúrka... Szerintem megmérgezték. Semmi külsérelmi nyom nem látszott rajta, tehát nem ütötte el autó vagy ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése